Návštevy a komentáře

 

Dnešní počet komentářů: 0

Poslední komentář: santero_x

Sekce: Souteže a turnaje

Komentář: Každopádně jsem rád, že mám nejbližší CzechPoint vedle u notářky. Tohle ověřování ještě ani nedělali, takže jít s tím někam na poštu, tak to nedají. Byl jsem tam aspoň 45min. Ale tak zase mají precedens, podle kterýho pak pojedou, ne? Jinak problém docela s registrací do MTT - jak není vybraná aspoň půlka garance, do turnajů se nezaregistrujete. Snad se už brzy naše legislativa změní...

 

Členové online: -

A přece se točí

Winmasters.com

Partner portálu:

Živý poker - diskuze

Diskutujeme o všem okolo živého pokeru.

Vstoupit do diskuze
 
weider | 10.03.2013, 16:12:52 | 0

dufam ze tie turnaje na konci mesiaca pre najlepsich sa zase spravia alebo aspon tie ankety

 
Monicka | 10.03.2013, 20:14:48 | 0

Re: ťažko povedať, snáď áno

 
kulichzbu | 11.03.2013, 07:25:31 | 0

Re: moc tomu nevěřim...

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife sesi73

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5146.

sesi73 | 11.03.2013, 08:05:46 | 0

Re: podle mne ty turnaje budou,ale anketa asi už ne

 
Erikson | 11.03.2013, 10:18:57 | 0

Re: tie turnaje skoncili prave ked som sa zacal dostavat do prvej 46, sak mozno este budu, len dufam ze to zaregistrujem vcas a nepremeskam ich lebo ani neviem ako sa volaju

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe pavlusxx

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4314.

pavlusxx | 11.03.2013, 10:23:31 | 1

Re: Re: O spomínanom turnaji boli hráči informovaní majlom .Iba tí,ktorých sa to tykalo.

 
wikke | 12.03.2013, 09:24:55 | 0

Re: Re: toho sa ja asi nedockam, stale som v prvej 100ke, ale v 46. nikdy

 
stein8 | 11.03.2013, 14:02:38 | 0

Re: pochopim ked ten turnaj nevedia vybavit a anketu nevedia vymyslet ,tak nech to aspon upravia na stranke a zma6u informacie o tom 6e bojujte o top46 aby ste hrali o vecnu cenu,a ankety budu 2x ci 3x za mesiac

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Maveno

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 3550.

Maveno | 11.03.2013, 17:02:43 | 0

Re: to by musel nový bwin začít akceptovat naše soukromé turnaje...

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe n3jbr

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 3950.

n3jbr | 11.03.2013, 20:57:32 | 0

Re: Re: Tak to v tom asi bude něco osobního, vzhledem k tomu, že ostatním portálům ty turnaje akceptuje ;)

 
fanko1974 | 12.03.2013, 00:53:22 | 0

Re: myslím že budou aleasi bude muset být po vícero v měsíci aby se to srovnalo , avšak mohli by hodit nějaké info v jakém je to stavu

 
weider | 09.03.2013, 20:37:08 | 0

je pravda snaha tu je noviky ako time line ale chyba mi to stare caro turnaj o ps3 a pod aj tie ankety uz neni ako zo zaciatku

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe pavlusxx

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4314.

pavlusxx | 10.03.2013, 09:00:48 | 0

Re: TIMELINE je pre tých chytrolínov ,ktorí sú stále s niečím nespokojní. Nože prejavte svoju nápaditosť a ukážte,že dokážete aj niečo tvoriť nie iba kritizovať.

 
mariskak | 13.03.2013, 02:00:11 | 0

Re: Re: ked chce niekto tvorit a ma dobre napady tak stvori vlastnu stranku z ktorej nieco moze mat a nie ich bude zadarmo rozdavat. zadarmo ani kura nehrabe. dakto sa najde co sa bude stet dade realizovat a nebude mu vadit ze to robi zadarmo. redakcia usetri a nebude platit nikomu za clanky bo sa najdu ludia co to budu robit casom zadara alebo za par dolacov za co by niekto kto tu pise clanky nenapisal ani riadok a nie este clanok. ale napad super aj tak sa da.

 
-Alenkocka- | 10.03.2013, 09:53:58 | 0

Re: skoda ze uz ankety nebyvaju

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 06.03.2013, 18:13:27 | 1

Ja som písal pred už 2 mesiacmi,že to ide dolu vodou.

 
novajs | 10.03.2013, 11:02:38 | 0

Re: ale rok se drzeli

 
stein8 | 06.03.2013, 14:18:57 | 1

dlho táto stránka nevydržala svoju uroven,vymyslaju noive veci ako timeline a pri tom nedokážu ani spracovař zmeny ktoré zaviedli ako turnaj pre top 46 ktorý sa nekoná a stále je uvedene na stránke že hrajte o možnost zahrat si v turnaji o vecne ceny ako PS3,...

 
kurtis96 | 06.03.2013, 16:31:57 | 1

Re: moje řeč, první by mělo zase fungovat co vždyky fungovalo, a ne to obejít a vymýšlet nějáký nový věci, 3 měsíce bez jedinýho turnaje je dost slabota :/ co je s tím Jánošíkem, sežrali ho nebo co ?? :)

 
Monicka | 06.03.2013, 19:28:40 | 0

Re: Re: Asi to nezávisí iba od ľudí z pokerlife.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 07.03.2013, 01:36:04 | 0

Re: Re: Re: A už vůbec to nesouvisí se sekcí Živý Poker...A mimochodem Jánošíka opravdu sežrali, ale takový už je prostě někdy život. :D

 
Adam171 | 07.03.2013, 10:57:25 | 0

Re: Re: Re: Re: sice to se sekcí "živý poker" nesouvisí ale je to stránka kde se píše normálně a ne komenty typu "určitě, to víš že jo, dnes prší, dnes je teplo, atd." jinak ten turnaj pro 46 lidí by byl dobrej, ale stačilo by nějaký ty malý turnaje. dřív byly čtyři za měsíc. a když tam není diskuze (na bwin) tak by ta hra mohla stát za to. škoda že to skončilo.

 
RKliner1 | 07.03.2013, 11:08:21 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: Souhlasím s tebou!

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife sesi73

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5146.

sesi73 | 08.03.2013, 18:04:29 | 0

Re: souhlasím s tebou

 
mariskak | 05.03.2013, 20:40:25 | 0

ozik a kedy budu tie finale?

 
RKliner1 | 08.03.2013, 08:07:51 | 0

Re: No finále už asi nikdy nebude:(

 
blacktea | 09.03.2013, 07:54:06 | 0

Re: 31.4.2013 o 20.15

 
jakub | 05.03.2013, 09:23:24 | 3

dneska by to i slo

 
pedro85 | 05.03.2013, 10:20:10 | 0

Re: vazne ?, a na to si ako prisiel ?, ci nic lepsie ta nenapadlo, co tu napisat ? :)

 
pvonv | 03.03.2013, 12:18:30 | 0

Včera jsem byl po dlouhé době na živém turnaji a co tam se mnou dealer předvedl, to se jen tak nevidí :( Tři čtvrtě rebuy fáze bylo super, něco jsem si nahrabal a dostal 99, které jsem si raisnul. Na flopu T,3,9 jsem si je proti jednomu hráči checknul, po J na turnu jsme vsadili a na A riveru jsme se dostali do all-inu. Ukázal KQ. Postupku jsem úplně přehlédl. Takže re-buy. Hned další hru dostanu 66. Flop 3,4,6 s jedním hráčem. Turn 5. River 7. Tři kříže. Místo splitu, který by byl taky krutý, ale aspoň něco, ukáže 4,8 v křížích. Tak další re-buy. A nakonec v devíti hráčích při 4 lidech na jednom stole, kde jsem seděl, final se hrál v 8, jsem dostal KK. Raise, soupeř re-raise, já all-in, call a koukám do AA :(

 
belagioking | 03.03.2013, 14:00:33 | 0

Re: tak toto poznam, mne sa taketo situacie stavaju pravidelne

 
Alfa159Q2 | 03.03.2013, 18:22:44 | 0

Re: jako by mě to něco připomínalo :-) dejavu? :D

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 03.03.2013, 21:00:11 | 0

Re: U těch devítek po flopu check? To snad ne. S těma 6kama by to bylo levý tak, jako tak a ty králové - co naděláš, coin flip jak když vyšije (zase lepší, než kdyby otočil A-2 a došlo by mu na river, ne?).

 
pvonv | 03.03.2013, 21:58:45 | 0

Re: Re: Tak mluvil jsem první, flop byl různobarevný a chtěl jsem z něj něco vytahat. Čekal jsem, že bude mít Ax, proto jsem byl i rád, že přišlo na riveru a můžu mu poslat plnou. A jak jsem psal výše postupky jsem si vůbec nevšiml, a to ani v první chvíli, co otočil karty :)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 03.03.2013, 22:29:56 | 0

Re: Re: Re: Tak po flopu bys asi stejně musel betnout aspoň 1/2 stacku, aby (možná) zahodil. ;)

 
yourLife | 13.03.2013, 00:26:51 | 0

Re: Re: Re: (99) Holt, to se stává, když chceš z někoho vycucat maximum, já už to tak často nedělám, pokud nemám nejsilnější handu, to pak můžu dělat divadlo, až dokonce :)

 
RKliner1 | 04.03.2013, 08:11:18 | 0

Re: No jo příšte budeš dávat více pozor a postupku nepřehlédneš:)

 
stein8 | 04.03.2013, 10:41:41 | 0

Re: nasere,holt ked nejde,tak nejde

 
Monicka | 04.03.2013, 14:23:19 | 0

Re: To fakt nikoho nepoteší.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 06.03.2013, 00:05:03 | 0

Re: To asi nebylo v Cardu, co? :-) Jinak Ti řeknu, že tam jsem taky zažil věci.. Na celebritách... Když jsem měl 1/3 avg a chtěl to vytočit (buď vlak ve 22:20 nebo zůstat), tak jsem točil 65o do 2 lidí za 10,5k.. do AK a 99... flop 6 a river 5... Pak nastala ta samá situace (tentokrát se jednalo o vlak v 0:20..poslední) 2 lidi preflop all-in a já 1/3 avg. Kouknu na karty a vidim 6h5h.. říkám si dejavu a posílám žetony za čáru.. do AK a KQ.. vytáčim barvu.. Nakonec jsem z 280 lidí skončil 14. ve 3 ráno.. Mám AA a předemnou rais 3BB.. Já blbec jen call jsme v HU a na flopu 5 3 K on bet a já plná.. asi po 2 minutách to dorovnal s 5Q turn x a river Q... odchod na kasu pro 3,250kč :-)) Samozřejmě jsem to měl poslat preflop... ale jak mi štstí přálo, tak mě pak zařízlo :-)

 
nomar27 | 06.03.2013, 00:14:24 | 0

Re: Re: Já tohle moc nechápu. Já když už se rozhodnu, že jdu hrát, tak hraju podle svého nejlepšího svědomí a umu tak, abych prostě hrál co nejlepší poker. Bez ohledu na to, kdy mi jede nějaký poslední vlak, autobus nebo něco jiného. Doufám, že se mi nikdy nestane, že bych byl vyřazen někým, kdo má v ruce 65 a dává plnou jen proto, že mu jede vlak – to bych teda nesl těžce. A snad bych se i pokusil mu zabránit v tom, aby ten vlak stihnul. :D

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 06.03.2013, 23:55:59 | 0

Re: Re: Re: No říkejme tomu feeling... prostě tohle není hazard.. handy jako 78, které točíš do 3 lidí, kteří drží Ak vs AQ vs QJ mají dost šancí na úspěch..

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 07.03.2013, 00:17:04 | 0

Re: Re: Re: Nejlepší svědomí Tě někdy donutí poslat short s AK.. Short, myšleno tím, že se tam dostaneš, protože pár dostaneš cca 10x za turnaj, ten tak 50/50 ustojíš.. a AT-AK 20x za turnaj... to si preflop raisneš 25% s tím blufuješ, protože se Ti nic neotočí... 50% zahodíš, protože se Ti nic neotočí... 15% se Ti to otočí a vyhraješ a 10% (a to je to nejhorší a proto si všichni stěžujou na suckouty) se Ti to otočí a někdo Tě suckne.. Tak holt mám trochu širší range.. :D

 
pvonv | 06.03.2013, 20:21:52 | 0

Re: Re: Ne v Cardu to nebylo, ale rád bych se tam po dlouhé době zase podíval :) S posledním vlakem tam mám taky zkušenost, ale dost mizernou. Hned potom, co mi ujel, tak jsem vypadl a musel čekat od půlnoci do půl třetí na první autobus :)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 07.03.2013, 00:02:50 | 0

Re: Re: Re: Právě proto .. Neříkám, že jsem kdoví jak zkušený hráč...Ale všímám si lidí, co hrajou, jak se chovaj.. snažim se je číst .. To že jsem to vytočil s 65 nebylo jen proto, že jsem to chtěl točit, ale i ze zmíněných důvodů (informace o hráčích).. Poslal jsem to jako 3. . Jako první bych to taky nedal a čekal na AT-K, případně pár...

 
pvonv | 07.03.2013, 20:50:41 | 0

Re: Re: Re: Re: Jako třetí bych určitě 6,5 netočil, tyhle karty ve většině případů zahazuju. Každý nějak hraje a má svůj styl, ale neměl bych radost, kdybys je hrál proti mým esům nebo kingům. Takových screenů mám spousty :) Stalo se mi třeba na živém turnaji, že jsem dostal esa a na flopu se objevilo 6,7,9. Soupeř poslal plnou, tak mu říkám přeci nemáš T,8 a s těžkým srdcem jsem zahodil. Ukázal mi T8. Asi měl zrovna feeling :)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 07.03.2013, 22:45:04 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: Dobře a jak často dostaneš AA? Tak 0-3x za turnaj.. Na flop se nebude pořád točit A nebo K.. Vy se pak všichni divíte, že tony vytočí J5o preflop... Dám příklad Tony má 10000 žetonů, já 30000 a AK.. Pošle z první all-in na J5o (pro mě XX, protože nevim co má) při blaindech 2000/4000 400 ante.. jsme sami v HU a jedná se o vyřazení bubliny... Kdo dá a kdo zahodí?

 
novak22 | 06.03.2013, 10:42:05 | 0

Re: tohle se stat me, tak minimalne na mesic s pokrem prestavam

 
poltrgaist | 02.03.2013, 19:48:03 | 0

nějaké nové bodování nevíte kde se o tom dočtu něco víc?

 
milosmk | 02.03.2013, 20:17:44 | 0

Re: Aj ja pozerám na tabuľku že predo mnou sú aj ľudia čo majú 7 bodov a ja mám pritom 14 :D Asi to je teraz na náhodu, aby to nebola nuda :D

 
praskin84 | 03.03.2013, 11:41:58 | 0

Re: Re: však oni to opraví do konce měsíce

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 03.03.2013, 21:19:59 | 0

Re: Re: Re: možno roku

 
Buliban | 03.03.2013, 22:45:11 | 0

Re: Re: To se stává :-))).

 
tokur | 02.03.2013, 20:26:45 | 0

Re: taky me prekvapuje jak je to filtrované :-) uvidíme, třeba kdo dřív hlasuje je první :-)

 
pedro85 | 02.03.2013, 22:24:43 | 0

Re: mozno sa ponovom meria aktivita clenov, bezohladu na body :D najaktivnejsi vyhravaju ...

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 03.03.2013, 06:16:04 | 0

Re: Asi se tam zohledňuje i roční bodování...

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe azukaj

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 328.

azukaj | 03.03.2013, 07:39:09 | 0

Re: asi nějaká chyba

 
blacktea | 03.03.2013, 09:51:16 | 1

Re: Re: asi mi je to fuck

 
sandokan | 04.03.2013, 05:10:45 | 0

Re: to je v pohodě,to se srovná

 
RKliner1 | 01.03.2013, 12:55:32 | 1

A nebo bych dal místo ankety frmol pouze o body do tabulky! To by šlo ne?

 
mcprask | 01.03.2013, 14:59:16 | 1

Re: to je dost dobrej nápad :-)

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 01.03.2013, 16:12:34 | 1

Re: On už sere na všetko.

 
pepino165 | 02.03.2013, 08:49:46 | 0

Re: to by šlo,jenže už hodně dlouho(dýl než anketa)nebyl vůbec žádný turnaj...:-(

 
Erikson | 02.03.2013, 08:55:44 | 0

Re: Re: to by bolo super dat turnaj o body, mohla by sa redakcia vyjadrit k tomu, ci by to bolo mozne, urcite by sme to viaceri prijali

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife sesi73

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5146.

sesi73 | 02.03.2013, 10:49:03 | 0

Re: no není to špatný nápad

 
stein8 | 02.03.2013, 10:56:06 | 0

Re: presne tak dat o nom vopred jasne vediet a zahrali by sme si o body

 
munzig | 02.03.2013, 11:56:19 | 0

Re: Zajímavej nápad :-)

 
Buliban | 02.03.2013, 14:12:54 | 0

Re: Nějaká Pokerlife liga by nebyla špatná.

 
milosmk | 02.03.2013, 20:09:44 | 0

Re: Tak keď už nebudú tie mesačné freerolly o $ tak aspoň o body? ;)

 
werrcza | 04.03.2013, 22:19:10 | 0

Re: to by bylo fajn a dokonce bych si zase občas zahrála poker :-D

 
DUSKO71 | 01.03.2013, 12:26:17 | 1

A co takto uplne zmenit celu anketu,jedna sa tu predsa o poker,tak to zmenit na testovacie otazky s tromi moznimi odpovedami,boli bi to kvízove otazky.Poker predsa ma svoje zakladne strategie,aspon by sme si zopakovali zaklady-...no neviem,ale podla mna je to lepsie ako tipovacky,v rulete je bud červená,alebo čierna-chcete tipovat,alebo odpovedat na otasku,ktora dava zmysel...

 
poltrgaist | 01.03.2013, 18:32:29 | 1

Re: do základní strategie patří například startovní kombinace,kam zařadíš J5o? A kdo rozhodne o správné odpovědi Tony? nebo kniha kde to začíná AA KK QQ ?

 
DUSKO71 | 02.03.2013, 10:49:36 | 0

Re: Re: Ved ti presne vies kam patrí J5o...do smetí :)))

 
Monicka | 01.03.2013, 08:12:12 | 1

Minulý mesiac bez ankety, tak tento mesiac budú 4 :)

 
pako | 01.03.2013, 09:16:30 | 0

Re: Nebylo to poprvé, co se v měsíci neobjevila anketa v živém pokeru a ani tehdy v následujícím nebyly 4.

 
Adam171 | 28.02.2013, 13:08:36 | 4

vim že je to možná blbost, ale co takhle dát sem klikačku.tzn. že na dva dny by tu byl odkaz a kdo klikne získá bod. prostě další otázka. protože většina lidí, jak vidim, dává jen otázku, první článek kde je odpověď a koment v soutěže a turnaje. prostě něco aby si museli prohledat celý web. ne jen jednu stránku

 
Manasinho | 28.02.2013, 19:01:14 | 0

Re: žádnou klikačku

 
-Alenkocka- | 01.03.2013, 07:33:33 | 0

Re: to by bolo jednoduche a kazdy by klikol, radsej nejaku tazku otazku alebo len taku kde ide len o tip aby to bolo 50 na 50 so spravnou odpovedou

 
pepino165 | 01.03.2013, 09:04:08 | 0

Re: když víš,že je to blbost,tak to sem ani nepiš...:-(

 
alado0607 | 01.03.2013, 15:19:03 | 0

Re: tak ty asi nevieš čo s časom,ked máš chut každý den prehladávat celý web

 
Thomozoti | 12.05.2013, 12:03:35 | 0

Re: jo

 
wikke | 27.02.2013, 20:29:52 | 0

Tento mesiac som nevynechal ani den, no bez ankety sa nedostanem vyssie :(

 
RKliner1 | 28.02.2013, 07:37:59 | 0

Re: No ale po anketě by jsi mohl klidně i klesnout:)

 
-Alenkocka- | 28.02.2013, 09:57:45 | 0

Re: ani ja som nevynechala ani den, na buduci mesiac sa urcite ankety dockame

 
Monicka | 28.02.2013, 21:45:02 | 2

Re: Re: Tak určite! :)

 
weider | 26.02.2013, 10:50:26 | 0

myslim ze vascina to hra pre zabavu a nie na vyhru pocit s tej hry je nezamenitelny

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe azukaj

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 328.

azukaj | 26.02.2013, 16:23:39 | 0

Re: pocit z milionové výhry by asi taky nebyl špatný

 
wikke | 26.02.2013, 22:12:26 | 1

Re: Re: mne by stacila aj pol milionova vyhra :)

 
-Alenkocka- | 27.02.2013, 00:14:02 | 1

Re: Re: Re: to by potesilo...

 
nomar27 | 01.03.2013, 00:36:02 | 2

Re: Re: Re: Re: S takovyma drobakama ze by ses spokojila?

 
fanko1974 | 24.02.2013, 21:04:49 | 0

jáv životě nic nevyhraju ale poker mě baví i tak

 
pepino165 | 26.02.2013, 15:39:35 | 0

Re: jednou to přijde...:-)

 
nomar27 | 24.02.2013, 15:30:22 | 1

Nevím, co s těmi anketami pořád máte. Je jasně napsáno, že „anketa v sekci Živý poker se pořádá jednou za 2 či 3 měsíce“. A letos už jedna byla, a to nemáme ani konec února… :)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe pavlusxx

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4314.

pavlusxx | 25.02.2013, 00:45:59 | 1

Re: Nuž,nech robíš čo chceš,všetkým nevyhovieš .Lamentujú pritom niesu schopní ani prečítať pár viet týkajúcich sa niektorého z produktov,ktoré nám predostiera PL.

 
DUSKO71 | 25.02.2013, 11:37:52 | 0

Re: Re: Mas pravdu mna len zaraza ze prazaci a tý co bívaju blísko Prahy si nevsímaju ake maju paradne akcie v ambasadore,turnaj za 50korun...zrusim internet...a z ambíku ma nedostanu ani parom koní...:))))

 
-Alenkocka- | 25.02.2013, 08:47:43 | 0

Re: 2 az 3 krat za mesiac :)

 
stein8 | 26.02.2013, 10:28:22 | 0

Re: ja to tam vidím takto,neviem ako ty- Anketa v sekci Živý poker se pořádá 2x či 3x za měsíc. rovnako tam vidím že top46 odohrá turnaj o vecnú cenu...a nič take sa už pár mesiacov nekoná

 
kajzak27 | 24.02.2013, 02:09:11 | 0

Bude toho mesiaca nejaka anketa či?

 
stein8 | 26.02.2013, 10:21:37 | 0

Re: ak by aj bola pridaná tento mesiac ,najpravdepodobnejšie ju vyhodnotia až v tom dalšom,asi nevedia čo tam dat

 
Erikson | 24.02.2013, 01:42:36 | 0

ja by som dal nejaku otazku z velmi stareho clanku, aby sa dala najst odpoved ale aby to zas nebolo velmi jednoduche, a dal by som max. 2 dni na odpoved, takze by sa to stihlo aj v tomto mesiaci

 
daen55 | 24.02.2013, 01:33:02 | 0

Anketa: tlačítko nebo symbol "nahoru" Ano: hlasů. Ne: Hlasů

 
Alfa159Q2 | 23.02.2013, 22:47:27 | 0

tady je to už asi pěkně mrtvé :-) :-) :-)

 
kulichzbu | 23.02.2013, 18:25:08 | 0

Tak včera na livku 77dmej ze 122, vůbec nešli karty...

 
nomar27 | 24.02.2013, 11:30:13 | 0

Re: 77dmej? Já byl 31vní, kámoš 49evátej a jeho kámoš dokonce 3řetí.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 24.02.2013, 19:38:00 | 0

Re: Re: To bylo tím, že mu prostě nešl´I´ karty, no. ;)

 
nomar27 | 24.02.2013, 22:44:27 | 0

Re: Re: Re: „Nešli karty“ – to bude určitě překlep. Jen nevím, jestli myslel, že mu „nesli karty“, nebo že mu „nešili karty“. :)

 
weider | 23.02.2013, 14:15:31 | 0

no stale cakam a ziadna anketa uz celkom dlho nebola

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife sesi73

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5146.

sesi73 | 23.02.2013, 15:21:12 | 0

Re: já bych je už nedával

 
wikke | 23.02.2013, 19:25:40 | 0

Re: Re: tak urcite

 
poltrgaist | 23.02.2013, 18:49:12 | 0

Re: to je dobře že žádná není já bych trefil zase vedle

 
kulichzbu | 22.02.2013, 06:43:24 | 0

Určitě se něco do ankety vymyslí...

 
dzejar | 22.02.2013, 09:31:59 | 2

Re: Tak určite....

 
diablo167 | 22.02.2013, 09:38:42 | 2

Re: Re: ...ne

 
-Alenkocka- | 23.02.2013, 11:09:47 | 0

Re: v marci urcite :)

 
munzig | 23.02.2013, 12:22:21 | 0

Re: Já bych to nelámal přes koleno aby to nebyla nějaký blbost:) Mě třeba vůbec nic nenapadá co by se mohlo dát jako otázka

 
novajs | 24.02.2013, 12:20:24 | 0

Re: Re: me take ne

 
Tibi14 | 21.02.2013, 09:39:50 | 1

Nápověda k anketě nepomohla???????

 
-Alenkocka- | 21.02.2013, 12:54:45 | 0

Re: asi nie, no uz tento mesiac asi nebude:(

 
Monicka | 21.02.2013, 21:09:33 | 0

Re: Re: aj ja mám ten istý názor.

 
pedro85 | 22.02.2013, 11:08:39 | 1

Re: Re: Re: casu este dost ....

 
kulichzbu | 21.02.2013, 06:30:32 | 0

Zítra se chystám na livko, tak snad to pude dobře...

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife risenecko

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4857.

risenecko | 21.02.2013, 08:09:37 | 0

Re: drzim palce, ja som chcel ist v utorok, no zostal som pri online hre, ale radsej som mal ist

 
nomar27 | 19.02.2013, 18:31:42 | 2

Včera jsem si byl zahrát v brněnském Intactu 200+100 bounty freezout a docela mě překvapilo, že když jsem přišel 5 minut po začátku turnaje, už si nebylo kam sednout! Všech 6 vyhrazených stolů bylo plných, a tak jsem musel počkat, až se dohraje předchozí turnaj, než jsem se mohl pustit do hry (naštěstí to trvalo jen asi 15 minut). Následně se ale založil jen jeden nový stůl a na další lidi, kteří přišli po mně, se prostě nedostalo a museli jít domů. To jsem teda ještě nezažil… Jinak jsem vypadl jako 24/70, a to poté, co jsem z UTG+1 poslal po limpu UTG all in (15BB) s AK. UTG avizuje, že mi to callne (měl tak 10BB), ale po callu od BTN zahazuje. Showdown: AK vs Q7(!), na stole 7. Se stovečkou za jeden „seat open“ jsem se tedy s poděkováním poroučel. :)

 
Monicka | 19.02.2013, 22:21:24 | 0

Re: smola, čo už

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 20.02.2013, 09:20:10 | 0

Re: No, jelikož i button měl evidentně víc, jak 15BB, je docela záhadou, proč dával call s Q-7? (A měl to alespoň suited? :)

 
nomar27 | 20.02.2013, 12:14:18 | 1

Re: Re: Měl to v křížích, ale hleděl jsem jak puk, na jaké karty je někdo ochoten vsadit třetinu stacku… možná ho zlákala vidina stokoruny za moje vyřazení, případně rovnou 200 Kč za vyřazení mě i kolegy vedle na UTG. :)

 
stein8 | 20.02.2013, 12:25:54 | 0

Re: Re: Re: no prave nebyt toho bounty,tak to asi nehra

 
Manasinho | 21.02.2013, 09:15:49 | 0

Re: To já tohle zažil 2krát jednou poprvé v Pardubickém forbesu kde jsem nevěděl o losování seatingu a nedávno ve Vídeňském Concord card casinu které jsem nemohl najít a přišel o půl hodiny později a čekalo více lidí na otevření stolu-jinak tam měli low budget weekend a byl sem si zkusit turnaj za 10€ unlimited rebuy jen za 5€ 2000+2000+add on 4000 garance 1125€

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe pavlusxx

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4314.

pavlusxx | 19.02.2013, 00:47:19 | 0

Ukazuje sa,že Casino Ambassador momentálne ponúka najviac podujatí.

 
DUSKO71 | 18.02.2013, 23:44:08 | 1

Ja by som mal otasku:Kolko budem mat 1.aprila rokov...

 
dzejar | 19.02.2013, 06:05:15 | 0

Re: Daj niečo ľahšie, na to by nikto neprišiel či je odpoveď áno alebo nie.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe tony felfel

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5741.

tony felfel | 18.02.2013, 14:56:48 | 1

Jakou mám dát anketu? Poradí mi někdo?

 
picka | 18.02.2013, 14:59:19 | 0

Re: já ti neporadím:)

 
daen55 | 18.02.2013, 15:43:08 | 0

Re: Náročnější,aby to nebylo tak jednoduchý jako otázky v soutěži.Je třeba to trochu provětrat,ať se to pořadí rozhází.Mužeme taky prokazat nějakou snahu při hledání odpovědí.Ten tvůj věk bylo docela dobrý hledat,tak zkus něco takovýho podobnýho třeba u svejch kolegů popř.kolegyň.Nebo hledání různejch úspěchů dosaženejch na pokr turnajích.

 
Adam171 | 18.02.2013, 16:19:52 | 0

Re: Re: no otázku na vyhraný turnaje radši ne, to si asi nepamatuje nikdo. to už by bylo jako Mavenova karta - červená x černá.

 
stein8 | 18.02.2013, 16:26:00 | 0

Re: tony,radšej žiadnu,zruš to uplne tie ankety

 
stein8 | 18.02.2013, 16:28:17 | 0

Re: namiesto ankety by som uvital opet turnaje pre top 46 a ked už su neni,bolo by dobré to vymazař tu informáciu že sa také čosi hrá zo stránky

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 18.02.2013, 16:51:23 | 0

Re: Takových co tu radilo a teď nikdo? :-)

 
yourLife | 18.02.2013, 17:45:00 | 0

Re: Tak druhé kolo volby prezidenta ČR, už jsi zmeškal, to by byla dobrá anketa. Dal bych anketu na nějaký hands up profíků. Nebo fotbalový zápas(mezi týmy, který mají vyrovnanou statistiku proher a výher mezi sebou).

 
fanko1974 | 18.02.2013, 19:25:22 | 0

Re: zkus nějakou na kterou vím odpověd :)

 
milosmk | 18.02.2013, 20:47:40 | 1

Re: Keď už na to nieje čas, tak to proste zrušiť. Alebo tam dávať napríklad otázky, kto mal za minulý týždeň viac článkov a podobne, niečo z minulosti nech trochu hľadáme a klikáme. ;) Pôjde hlavne o to, aby ľudia sledovali stránku pozorne, aby neprišli o tieto doplnkové otázky(body), ktoré tu budú nie pravidelne a mohli by byť aj 4x do mesiaca. Budeme mať na odpoveď 1 deň max. 2. Body sa budú pripisovať ako pri doterajších anketách po skončení, aby si to nevšimli v tabuľke ľudia, čo by stránku nesledovali pozorne. Nebude to ani o náhode a na stránku sa bude aj viac klikať ak to o niečom rozhoduje. Ale to ma len tak teraz napadlo. Idem si ľahnúť konečne. GL

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 18.02.2013, 22:59:06 | 0

Re: Tak třeba - ´Bude do konce měsíce ještě nějaká anketa?´ A) ani náhodou B) tak určitě :D

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe tony felfel

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5741.

tony felfel | 18.02.2013, 23:04:02 | 0

Re: Re: To je dobrej nápad, mladej:)

 
RKliner1 | 19.02.2013, 12:07:32 | 0

Re: No je pravda, že to asi není jednoduché vymyslet nějakou anketu týkající se pokeru. Já vím, že to nemá nic společného s pokerem, ale klidně bych hodil nějakou anketu týkající se nějakého sportu, např. kdo vyhraje nějaký zápas, koneckonců poker je také sport. A v diskuzích se sport také často řeší.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 20.02.2013, 09:21:41 | 0

Re: Re: Pravda, třeba jestli Kadaň postoupí do KHL. :D

 
miomal | 19.02.2013, 23:35:53 | 0

Re: Bude zavraždený riaditeľ bwin.party, ako hlavný predstaviteľ ktorý spôsobil zhnusenie nášho obľubeného poker.klienta na bwin miliónom hráčov: A: ANO , B: URČITE , C: načo - on to nepochopí ani neuverí

 
-Alenkocka- | 20.02.2013, 01:53:14 | 0

Re: daj hocico, len nech sa trochu premiesa poradie

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 21.02.2013, 18:55:29 | 0

Re: Za čím sa čaká?

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 17.02.2013, 16:08:17 | 0

Tak jsem vybojoval historicky první moje ITM v Cardu... Po 9 umístěních před ITM, jsem včera skončil 14. a inkasoval 3750kč.. Hrálo 280 sportovců a udělali 247 rebuy... Vyplaceno bylo 27 a o bublle boye jsem se postaral já.. On plná s TT, já call 87... flop K 5 6 turn K a river 9..

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Maveno

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 3550.

Maveno | 17.02.2013, 16:30:14 | 0

Re: jen tak dál...

 
Tibi14 | 17.02.2013, 18:22:52 | 0

Re: Aspoň někomu to na river dochčije....

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 17.02.2013, 19:57:58 | 0

Re: No, tos mu to tam poslal pěkně. :)

 
pvonv | 17.02.2013, 21:53:10 | 0

Re: Tak v jeho kůži bych být nechtěl, ten tě musí milovat :)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 18.02.2013, 03:52:42 | 0

Re: Re: no nemiloval, ale v tu chvíli to bylo necelých 5% stacku a když to poslal z UTG a všichni fold, tak jsem nemohl na BB jinak :-)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe n3jbr

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 3950.

n3jbr | 18.02.2013, 15:51:05 | 0

Re: Re: Re: Tak za 5% stacku to je z BB jasnej call :) a štěstí, že ti to na river dochčilo :)

 
Peejay | 18.02.2013, 19:15:41 | 0

Re: Re: Re: tak kdyz pet procent stacku, tak on uz asi taky nemel moc na vyber a ty na BB uz vubec ne :)

 
martas8 | 17.02.2013, 22:07:18 | 0

Re: gratulace

 
Manasinho | 17.02.2013, 22:10:07 | 0

Re: Gratulace já v cardu zatím nic i když taky jen dvakrát jsem tam byl

 
kulichzbu | 18.02.2013, 06:40:33 | 0

Re: Gratulace, koukám že byl slušnej počet hráčů...

 
RKliner1 | 18.02.2013, 09:23:29 | 0

Re: Super gratulace, cítím, že z tebe bude brzo velký hráč!

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 18.02.2013, 16:52:30 | 0

Re: Re: Tak velkej už sem, ale hráč? :-) P.S. Nemyslete na přesmyčky :D

 
munzig | 18.02.2013, 11:15:18 | 0

Re: to bych byl trochu naštvanej :-D

 
DUSKO71 | 16.02.2013, 13:48:51 | 1

Je tu niekto z Rožnavi a bliskeho okolia?Mohli bi sme niečo podniknut,trebars neaky mali turnaj,bolo by fajn zahrat si nazivo,umna hravame,je nas 6,no nemame priestori.Mohli bi sme začat v malom,takych 5eur,startovne...ozvite sa...

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 16.02.2013, 18:51:20 | 0

Re: Zahrali by sme si. Ja som od Prešova.

 
DUSKO71 | 17.02.2013, 17:24:17 | 0

Re: Re: Len čo bude teplejsie,tak sa možme stretnut v Košiciach a zajst do kasina už dlho sa tam chistam,len stale mi to neak nevichadza...

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 18.02.2013, 16:52:45 | 0

Re: Re: Re: Dobre napišeme si kedy.

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife risenecko

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4857.

risenecko | 17.02.2013, 01:31:18 | 0

Re: Košice

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 15.02.2013, 23:02:25 | 0

Zítra jdu na celebrity... Dorazí někdo?

 
milosmk | 15.02.2013, 23:09:50 | 1

Re: Celebrity ;)

 
DUSKO71 | 15.02.2013, 23:17:29 | 1

Re: Ty sa mas,uprimne zavidím,držím palce,at ti to vijde.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 16.02.2013, 16:00:11 | 0

Re: Re: díky, podám info :-)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Maveno

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 3550.

Maveno | 16.02.2013, 07:44:49 | 0

Re: já dorazím, ale leda tak do práce na noční :(

 
Monicka | 16.02.2013, 18:52:56 | 0

Re: Re: smola

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 16.02.2013, 21:25:09 | 0

Re: Jako že půjdeš oholit pár oveček, jo? Tak do toho! ;)

 
kulichzbu | 17.02.2013, 15:48:58 | 0

Re: Tak jak to včera dopadlo?

 
Monicka | 15.02.2013, 20:28:30 | 0

no šup šup nejakú anketu!!

 
nooormalis | 13.02.2013, 22:25:48 | 0

Mne to dnes pribudlo na bwine, takže asi už malo dojst aj Tebe ,ak sa to posielalo naraz všetkým.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe n3jbr

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 3950.

n3jbr | 14.02.2013, 00:27:33 | 0

Re: Dneska mi přišly taky ale když jsem se koukal od koho, docela mne to zmátlo :D A navíc za jiné měsíce se to vrátilo jak píše maveno...

 
blacktea | 14.02.2013, 08:09:50 | 0

Re: co to ma spolocne s temou zivy poker?

 
Thomozoti | 14.02.2013, 09:53:27 | 0

Re: Re: jelikož se to tady rozebíralo níž, tak to to má společnýho

 
wikke | 13.02.2013, 08:01:31 | 0

dnes zacina ČPT a ziadna anketa?

 
RKliner1 | 14.02.2013, 10:52:44 | 0

Re: Také bych nějakou tu anketu přivátal:)

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 12.02.2013, 14:34:26 | 0

Ankety nie su, turnaje pre členov pokerLive,tiež nie.Ide to cele dolu vodou.

 
sandokan | 12.02.2013, 14:53:48 | 0

Re: dočkej času.

 
babka22 | 12.02.2013, 11:41:18 | 0

To je nadílka sněhová zase

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe tony felfel

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5741.

tony felfel | 11.02.2013, 16:55:57 | 0

Kdo chce vyhrát ČPT za 150 Kč? Dnes je sleva 50% na Pokermatu na kvaldu!

 
www | 11.02.2013, 16:58:25 | 0

Re: Koukal jsem na to, ale hraje se to až zítra

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe pavlusxx

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4314.

pavlusxx | 11.02.2013, 19:45:04 | 0

Re: Skvela informácia ako vždy. Kto sa môže zúčastniť turnaja nech len tam beží,oplatí sa .

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 11.02.2013, 22:32:38 | 0

Re: Já bych šel, kdybych mě zaručeno, že to trefim a následně i celé ČPT... Takhle se mi 3 dny dovolenky nebo se hodit marod nevyplatí... Na sobotu by to bylo jiné..

 
pepino165 | 11.02.2013, 16:25:01 | 1

třeba kolik mojita vypije Tony příště u APTéčka...:-)

 
munzig | 12.02.2013, 11:18:24 | 0

Re: nepočítaně

 
ritz35 | 11.02.2013, 15:12:30 | 2

proc neni nova otazka na unor nikoho to nenapdlo at da otazku ruda z ostravy na pokra

 
stein8 | 12.02.2013, 10:14:27 | 0

Re: veru nebolo by na škodu dat anketu,nech sa to abecedne poradie ešte trochu premieša


©2019 PokerLife.cz. Všechna práva vyhrazena.