Návštevy a komentáře

 

Dnešní počet komentářů: 0

Poslední komentář: santero_x

Sekce: Souteže a turnaje

Komentář: Každopádně jsem rád, že mám nejbližší CzechPoint vedle u notářky. Tohle ověřování ještě ani nedělali, takže jít s tím někam na poštu, tak to nedají. Byl jsem tam aspoň 45min. Ale tak zase mají precedens, podle kterýho pak pojedou, ne? Jinak problém docela s registrací do MTT - jak není vybraná aspoň půlka garance, do turnajů se nezaregistrujete. Snad se už brzy naše legislativa změní...

 

Členové online: -

Není důležité zúčastnit se, ale vyhrát

Winmasters.com

Partner portálu:

Živý poker - diskuze

Diskutujeme o všem okolo živého pokeru.

Vstoupit do diskuze
 
praskin84 | 20.04.2013, 12:38:49 | 0

tak to muselo být maso

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 20.04.2013, 00:45:01 | 0

Včera jsem v TV koukal na záznam z EPT Deauville 2010, kde byl Staszko 11. a co tam někteří předváděli, to bylo něco. Pre-flop all-in s 5-8s do J-J (flush na riveru) a ještě lépe - jeden si betnul K-K a dostal raise all-in s 4-To! Netřeba dodávat, že na riveru doběhla postupka 7high.

 
Kevin | 20.04.2013, 00:48:49 | 0

Re: No v televizi mi to nevadí, horší je takovýhle "prasárny" zažít na vlastní kůži. To pak můžeš bejt geniální matematik i psycholog a mít načtený mraky literatury a stejně smolně prohraješ ;-/

 
DUSKO71 | 20.04.2013, 13:36:57 | 0

Re: To som pozeral aj ja,bola to sila a my sa tu rozculujeme,ked niekto na frmole zahra podobne kombinacie :)))

 
stein8 | 21.04.2013, 13:16:20 | 0

Re: Re: ale ked ich zahram ja nepadane to ani zdaleka

 
nomar27 | 20.04.2013, 15:40:56 | 0

Re: Zjišťuji, že čím více toho o pokeru vím, tím víc se podle mého mínění prohlubuje mezera mezi tím, zda je poker „game of chance“, nebo „game of skill“. V současné chvíli bych to viděl přibližně na 65 % pro „hazard“.

 
mariskak | 20.04.2013, 18:26:46 | 0

Re: daj link kukneme. bo zalezi aj jak hral ten s JJ hry predtym. ten s JJ mozno tak kradol 3 hry pred a ten s 58s si povedal, mozno zas kradne a ked supne svojich mozno 8bb tak ma sancu ze zahodi super bluf a aj keby mal daco jak AK AQ AJ tak 58s bude mat mozno tych 40% a tak sa to mozno oplatilo. bo zalezi kolko daval, dorovnaval, mal, nemal, mohol mat a v telke to moze vyzirat jak blbost ked vidis len tie karty a pritom to vychadzalo super pre 58s a zahral by to takto kazdy profik. preto ten link pls mozno je to poucne )

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 20.04.2013, 20:07:07 | 0

Re: Re: Nevím, jak hrál předtím, ale profík to fakt nebyl. Většinou tam zabírali tv stůl, takže tohle byl jenom odskok k vedlejšímu. Link na to nemám, bylo to včera i dneska na TV Fanda, ale na netu se to určitě někde najde. Zbývalo asi už jenom 18hráčů, myslím...

 
yourLife | 20.04.2013, 21:05:29 | 0

Re: Je to gamble :F bohužel jak zjišťuji na netu, ten kdo hraje jako blbec, má v tomhle štěstí.

 
Peejay | 20.04.2013, 22:49:03 | 0

Re: No tak kk je smrtici kombinace...teda Jestli nestoji proti j5off..

 
stein8 | 18.04.2013, 11:10:01 | 0

Chcelo by to nejakú anketu,funkčnú,nech sa to premieša

 
Kevin | 18.04.2013, 12:51:52 | 0

Re: Leda že by jsi jí sám naprogramoval... Jinak nejspíš hrozí to, co při minulý anketě. Vždyť tady doteď ani neopravili to správný pořadí, který se denně srovnává až po hooooodně dlouhý době. Nejspíš to někdo ( "admin" ) řadí ručně, podle bodů ;-)

 
Erikson | 18.04.2013, 14:58:30 | 0

Re: podla mna tak skoro anketa nebude...

 
wikke | 19.04.2013, 21:59:00 | 0

Re: som za, tu predoslu som uhadol a zrusilo mi to :(

 
nooormalis | 18.04.2013, 00:34:37 | 0

Hlavne že bola :-)

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe tony felfel

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5741.

tony felfel | 15.04.2013, 21:52:02 | 0

Anketa byla opravdu anulována, aby si nikdo nestěžoval.protože se body opravdu všem nepočítaly..

 
Kevin | 16.04.2013, 00:48:06 | 0

Re: A už víte kde byla chyba? Aby se to příště třeba neopakovalo... Zdá se mi že poslední dobou vám ty stránky nějak zloběj.

 
Thomozoti | 16.04.2013, 18:16:13 | 0

Re: Re: asi internetový šotek

 
nomar27 | 16.04.2013, 23:06:52 | 0

Re: Re: Takhle… ono záleží, jak se do toho třískne… :)

 
stein8 | 16.04.2013, 13:15:43 | 0

Re: aspon ze tak ,kedze sme ani nedostali moznost hlasovat a bod mi bol priratani 1

 
sipecek5 | 18.04.2013, 10:33:37 | 0

Re: Ale s otázkou kdy se konalo EPT Praha... kdy správnou odpovědí bylo podzim, ale vy jste určili, že to byla zima... se nic takového, jako anulování nedělo :/

 
yourLife | 22.04.2013, 13:53:42 | 0

Re: Re: Někdo vlivný zatahal za nitky :D

 
yourLife | 19.04.2013, 09:20:19 | 0

Re: Hm, to bylo poprvé, co jsem to trefil :D

 
mariskak | 15.04.2013, 13:37:06 | 0

a jak sa vynuluvala anketa ked ten na prvom ma za cely rok 740 a ja 736? nestratil som ani bod od 1.1. a ked sa anketa nuluvala lebo to bola chyba tak sme mali mat 735 ni? je to nejaka blbost )))

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe azukaj

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 328.

azukaj | 15.04.2013, 17:19:05 | 0

Re: 105 dní tento rok * 7 = 735 bodů, jedna anketa se zrušila, ale předtím byla ještě jedna, takže + 5 bodů => maximum 740 bodů

 
mariskak | 15.04.2013, 23:36:16 | 0

Re: Re: jasne pane uz to mam popletene a zabudol som na tu prvu toto tento rok co bola. tak sedi sedi skoda )))

 
RKliner1 | 18.04.2013, 08:34:56 | 0

Re: Re: Re: Aby ti fungovala krátkodobá paměť, nesmíš tolik hulit:)

 
blacktea | 15.04.2013, 07:31:31 | 0

ešte tú zimu, a je to O.K.

 
belagioking | 15.04.2013, 01:19:02 | 0

pozeram, ze anketa bola vynulovana,tak super aspon nejaka spravodlivost existuje

 
milosmk | 15.04.2013, 01:45:32 | 1

Re: Sranda, že vždy, keď dám dobrú odpoveď / zlú podľa bodov, tak sa nič nenuluje a zrovna teraz, keď som mal plný počet sa to znova nuluje. Je to celé na prd.

 
dzejar | 15.04.2013, 06:02:26 | 0

Re: Re: Radšej nech sa to vynuluje, lebo sú tam obraovské pochybnosti ako ten engine priradil body. Ja som akože trafil. Teda aj som trafil, ale tá anketa ma nevytrhne z biedy.

 
Erikson | 15.04.2013, 09:11:02 | 0

Re: super, to som uz necakal ze to vynuluju, ale som rad :)

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife sesi73

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5146.

sesi73 | 15.04.2013, 09:22:20 | 0

Re: Mi to sice připsalo plný počet bodů,ale taky jsem rád,že se ta anketa anulovala

 
Kevin | 15.04.2013, 12:08:47 | 0

Re: A není to nakonec jedno? V současný situaci je asi úplně zbytečný řešit nějaký body a pořadí...

 
mariskak | 15.04.2013, 13:29:34 | 0

Re: Re: sak ale ked sa dohodnu a zasa to bude jak sa slubuje a nabehne nam 10 20 niekomu aj 40 na bwin tak to bude dolezite. a este aj tie finalove. uz 6 ich meska a ked zacnu to bude parada ked niekto bude moct hrat vsetky proti 46 ludom o nejaku zaujimavu sumu ni? ved aj ty stracas od zacatku roka len 4 body takze sem chodis hlasuvat kazdy den tak sam tomu asi veris ni?

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 15.04.2013, 18:50:57 | 0

Re: Re: Mudro vravíš.

 
tokur | 13.04.2013, 22:05:09 | 0

tak koukam, ze jsem hlasoval dobre, ale stejne si to pamatovalo tip z jine otazky :D

 
RKliner1 | 14.04.2013, 08:02:20 | 0

Re: I to se stává, i kdyby nemělo:(

 
kurtis96 | 12.04.2013, 19:06:09 | 0

taky si myslím že jsem hlasoval pro "Ani omylem,woe" ale body nepřibyli, možná sem se spletl, protože když někdo hlasuje týden předem, pak už lehce zapomene pro co hlasoval... ale nevadí... jo taky bych ocenil zase nějáky online turnájky, kde bysme změřili síly my čtenáři a tým PL, 4x do měsíce třeba, mohli by být dobře zaheslovaný a ošetřený pro CZ/SK, aby to nehrálo zase přes 1k lidí, a samej bulhar, maďar, ukrajinec, rus... ale i tak to bylo furt dobrý, než teď, když se vůbec už asi 5měsíců nehrál žádnej turnaj, a vlastně to tady tak trochu upadlo do stylu fotoreportů z turnajů, a chlastání v kasáči... o poker pro čtenáře, už tu vlastně ani skoro nejde :/

 
Erikson | 12.04.2013, 19:02:09 | 0

tak dlho sme cakali na anketu, a teraz by sme boli radsej keby ziadna nebola :))))

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 13.04.2013, 09:40:12 | 0

Re: MUDRO VRAVIŠ

 
mcprask | 12.04.2013, 13:00:13 | 0

tak tomu rikam dobrej nápad...

 
milosmk | 12.04.2013, 01:25:25 | 1

Viem, že to sem nepatrí, ale tu sa to rozoberá tak skúsim, čo ma napadlo. Možno to je blbosť a neviem presne ako to funguje a čo sponzor sleduje. Stránka asi nemá menej klikov ako v minulosti lebo ľudia sem ešte chodia a aj keď nadávajú tak stále klikajú a možno ešte viac lebo hľadajú kde sa píše o ich omeškaných $ a podobne. Ale možno sponzor hlavne sleduje kliknutia na ich baner a preto už nechcú PL sponzorovať lebo na to nikto nekliká. Preto ma napadlo, či by nebolo lepšie, keby sa napríklad po každom odhlasovaní na dennú otázku, neotvorila automaticky stránka napríklad Bwinu. Ja viem pre niekoho to bude dosť otravné, keď sa mu bude otvárať okno s reklamou, ale keď to pomôže a Bwin to bude počítať a začne znova sponzorovať, tak prečo nie? Teda ak to tak funguje, tak by asi nikto nebol proti a kto áno, tak nemusí hlasovať v ankete a tak ho nič otravovať nebude ;)

 
DUSKO71 | 12.04.2013, 08:07:28 | 0

Re: Myslim ze milosmk ma pravdu,verim ze nikomu by tie reklamy nevadili,ak to ma pomôct PL. A mozno ze sponzori nechcu platit aj kôli tomu ze s PL si neposielaju do herne vlastne peniaze,alebo ja neviem...ja sa priznam...ja som si neposlal uz dobrych 6 mesiacov...tak neviem...

 
belagioking | 12.04.2013, 11:06:12 | 0

Re: za pokus to stoji

 
belagioking | 12.04.2013, 15:58:02 | 0

Re: inač, bwin banery tu už ani nevidim nikde

 
withym | 12.04.2013, 17:01:08 | 0

Re: Re: já jich tu teda vidím docela dost ;-)

 
pepino165 | 13.04.2013, 08:16:06 | 0

Re: Re: tak to máš někde chybu v prohlížeči...

 
Franta30 | 13.04.2013, 11:30:37 | 0

Re: Re: je pravda že moc jich není, ale máš ho v pravym hornim rohu. lepší než kdyby byla celá stránka zahlcená odkazy..

 
0000000000000 | 11.04.2013, 22:24:58 | 1

kuwa

 
nomar27 | 12.04.2013, 00:10:02 | 1

Re: Těší mě, Nomar.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Hradeckluk

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2.

Hradeckluk | 23.03.2016, 07:16:51 | 0

Re: Tak já zase jdu...

 
Manasinho | 11.04.2013, 21:58:15 | 0

Přišlo pěkně málo lidí

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife risenecko

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4857.

risenecko | 11.04.2013, 23:21:10 | 0

Re: nikto nepije rum

 
DUSKO71 | 12.04.2013, 08:09:18 | 0

Re: Re: Tam nemaju borovicku...to je ta chyba...

 
pako | 18.04.2013, 08:23:07 | 0

Re: Re: Re: Dotaz jako odezva na tu borovičku - vyrábí se na Spiši ještě borievkovica? Nějak ji nikde nevidím v prodeji ani v nabídce. Že by s lihovarem shořely i recepty?

 
-Alenkocka- | 11.04.2013, 14:42:44 | 0

ja som odhlasovala, ale zlu odpoved som dala

 
DUSKO71 | 11.04.2013, 09:44:30 | 0

Nic my do toho nieje,ale tato anketa nebola FEER!Tý co sme tu djhsie a hlasovali sme na tu 1.anketu(tato anketa je klonom tej predoslej)sme nemali sancu opravit svoj omyl stej predoslej.T A K Z E ...? ? ? !!!

 
belagioking | 11.04.2013, 10:50:56 | 0

Re: no snaď to nejak vyriešia, aj keď o tom pochybujem

 
blacktea | 11.04.2013, 18:19:53 | 0

Re: Re: vyriešia to tak, ako s tou zimou, nejednoznačná otázka s dvomi správnymi odpoveďami a neriešilo sa, myslím, že len v jednom prípade bola denná anketa anulovaná, v tej včerajšej som mal - nemal tipnuté právne, takže by som nemal protestovať, ale v rámci objektivity by mala byť otázka anulovaná

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe azukaj

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 328.

azukaj | 11.04.2013, 19:13:07 | 0

Re: Re: Re: Taky jsem pro anulování ankety, i když byl můj tip správný.

 
milosmk | 12.04.2013, 00:43:04 | 0

Re: Re: Re: To máš pravdu, ale keď sa neanulovala tá zima, za ktorú som stratil 4 body, tak by sa nemalo anulovať ani toto za čo mám 5 bodov. Bolo by to nespravodlivé anulovať len niečo. Dokonca sa neanulovala otázka o Simpsonovcoch, či raz bola o pásku kde boli dve správne, kde som tiež stratil 4 body a zrovna teraz by sa anulovala? To hádam nie? Teraz ja nesúhlasím :D

 
blacktea | 12.04.2013, 09:01:32 | 0

Re: Re: Re: Re: tak ja na tej zime tiez strácam, ale v podstate ide o hovno, alebo o princíp?

 
Franta30 | 11.04.2013, 18:02:18 | 0

Re: tomu se říká ocenění za to že jsi dlouhodobý čtenář..

 
Peejay | 11.04.2013, 21:35:06 | 0

Re: no, jestli je to tak, jak pise nomar27 nize, tak to opravdu vypada, ze vysledky jsou opravdu brany z minule ankety, o ktere se tu zminujes. nicmene ja to potvrdit nemuzu, protoze ted i v te minule jsem hlasoval, resp. zkousel hlasovat pro "tak urcite"...

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 11.04.2013, 21:50:39 | 0

Re: Ani novym to neide.

 
pepe73 | 11.04.2013, 09:24:21 | 0

smola nevyšlo.....

 
wikke | 11.04.2013, 07:11:32 | 0

anketa vysla, ale vynechany den ma potapa mimo najlepsich

 
belagioking | 11.04.2013, 00:34:59 | 0

takze tip, ktory mi bol systemom prideleny nevysiel, parada

 
withym | 11.04.2013, 07:14:43 | 0

Re: jj, tak nějak ;-)

 
nomar27 | 11.04.2013, 08:17:47 | 1

Re: Ano. Kliknul jsem na ten „omyl woe“ asi stokrát, ale přesto jsem prý hlasoval pro „tak určitě“. Příští anketa by mohla být následujícího znění: „Co na PL funguje? A: Hovno B: Ani hovno“. :)

 
lukin077 | 11.04.2013, 10:21:56 | 0

Re: Re: To je celkem zajímavé, že by už admini neuměli ani naprogramovat pořádně anketu?

 
nomar27 | 11.04.2013, 10:59:01 | 1

Re: Re: Re: Já Ti řeknu, co je zajímavé. Zajímavé je, že když se okamžitě po spuštění ankety začaly množit stížnsti na to, že nefunguje, jak by měla, napsal šéfredaktor „To je náký levý, já teď normálně hlasoval...Komu to ještě nejde? Co na to pavlus?“ načež mu Maveno potvrdil že mu to „taky nefachá,“ a přesto už s tím následně nikdo nic neudělal.

Poslední dobou mám z PokerLife jaksi rozporuplné pocity. Zdá se mi, že s výjimkou Mavena tuto stránku nebere nikdo nějak výrazně vážně a spíše než pokeru se PokerLife zabývá prezentací úzkého okruhu lidí z okolí pana šéfredaktora a jejich podnikatelských aktivit. Z klávesnice „administrátora“ si zde (a ve svých e-mailových schránkách) sem tam můžeme přečíst nějaké sliby. Zavedl se Timeline. Proč? Myšlenka mi zprvu připadala jako velmi dobrá, ale postupem času jsem zjistil, že smyslem Timeline asi není nějaké obohacení čtenářů PL o informace z oblasti pokeru, ale spíše o přenesení invence v psaní článků na čtenáře. Velmi rád bych se mýlil, ale podle mého názoru jde PL do kopru. Přiznejme si otevřeně, že nebýt neutuchající naděje na to, že členům PL přijdou peníze, které jim PL dluží, chodil by sem pouze Pavlus XX. A pokud toto vidí a zjistili i sponzoři…

 
DUSKO71 | 11.04.2013, 12:59:51 | 1

Re: Re: Re: Re: Suhlasim s tebou vo vsetkom,ide to dole vodou a co sa tyka pokru tak PL sa stale viac vzdaluje,bral som tuto stranku ako komunitu,ktora ma rada poker a vsetko co ktomu patrý,a tie sutaze,ktoru dal Tony,tak to nema chybu ja a facebook,ved len predtizdnom som si stiahol program na screen a dcera my ukazala ako snim mam zachadzat.Ja by som tam siel,nie kôli tym1000korunam,vad mna cesta tam a naspet stoji 50eur,ale preto abi som si snimi zahral...A stym MAVENOM mas pravdu sa my zda ze uz len on tu maka...Si myslim ze to vzali s nespravneho konca,peniaze ktore rozdaju kazdy mesiac-tak za ne mohol byt kazdy mesiac bombovi turnaj.A miesto timeline mohli dat neake strategicke rady aby sa nasa komunita zlepsovala a nie ich blaznit ze J5 je najlepsia kombinacia.Len sa pozrite na ine stranky-je tam vsetko...co ine dodat,len sa tesit ze maveno da neake dobre video,alebo napise dobri clanok:D

 
APOBAB | 11.04.2013, 13:07:00 | 0

Re: Re: Re: Re: No nejdřív to vypadalo, náčelníku, že mluvíš z cesty, ale tohle si řekl hezky. Co tady? ;-)

 
novak22 | 11.04.2013, 13:58:18 | 0

Re: Re: Re: Re: treba to jeste opravej

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe tony felfel

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5741.

tony felfel | 11.04.2013, 17:16:11 | 0

Re: Re: Re: Re: Máte všichni pravdu mladý, že se to tu nedaří tak, jako dřív. Já za to ale opravdu nemůžu, nemám nic společnýho s platbama na vaše účty, ani s tím, jestli správně funguje anketa. je mi to fakt líto, ale můžou za to naši sponzoři, kteří nám nic neplatí, nejen vám, ale ani nám, jako redakci. Stejně jako vám, je i nám slibováno, že se to změní. To jen abyste měli pochopení pro to, že to není žel bohu jako dřív...

 
miomal | 11.04.2013, 20:02:05 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: ... sa mi páči že Tony nekecá somariny, ale k veci - aj im sa horšie/bez chzti maká ked nie su prachy ;-)

 
nomar27 | 11.04.2013, 20:38:23 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: Já děkuju za odpověď Mavena, i když už ji zřejmě stačil smazat. Nevím, na co konkrétně v mém příspěvku reagoval, ale jak jsem psal – budu velmi rád, když se ukáže, že nemám pravdu. ;) PokerLife má podle mě velký potenciál a byla by ho škoda.

 
daen55 | 11.04.2013, 22:54:47 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: Tony asi máš pravdu,ale nebylo by lepší to na čas zastavit a dát to v klidu do pořádku?Gembáčí by se zatim uklidnili a psychicky a duševně vyrovnali.Je přece dost zábavy na internetu nebo se můžou věnovat rodinám,zahrádkám a jinejm bohulibejm činostem.Třeba by mohli vytvářet nějaké finální produkty hodné pánů tvorstva.

 
milosmk | 12.04.2013, 00:54:46 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: daen55 ale tu ide o kliknutia na stránku a keď zrazu nikto nebude klikať, tak sa aj sponzor žiadny nenájde alebo nevráti. Takže nech sem len ľudia chodia pozerať a aj nadávať len nech neklesajú kliknutia lebo by som bol nerád, keby stránka skončila.
Ale keď je to tak ako píše Tony a už ani oni z toho nič nemajú, tak sa im ani nečudujem a možno sa na to aj vykašlú, keď sa najbližšie nič nezmení. Ale tiež som si všimol, že Maveno to nevzdáva a stále sa snaží ako za starých časov ak nie aj viac. Ako sám písal, treba veriť a ja už len dúfam, že táto stránka neskončí.

 
Kevin | 12.04.2013, 13:39:53 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: Dejme tomu že tomu tvýmu vysvětlení věřím, ale na druhou stranu mi není jasný proč tady všem těm lidem neustále lžete a slibujete jim každej měsíc turnaj a převod dolarů na jejich konta? Tak se na to prostě vyserte do tý doby, než se to nějak vyřeší...

 
belagioking | 12.04.2013, 15:54:12 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: a čo druhy sponzor Party poker ? mozte tie dolare a ostatne aktivity presunut tam

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe azukaj

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 328.

azukaj | 12.04.2013, 16:56:07 | 0

Re: Re: Re: Re: Re: Partypoker a bwin je v podstatě jedna společnost, takže když to nejde na bwin, tak to nejspíš nepůjde ani na partypoker.

 
sipecek5 | 19.04.2013, 11:54:12 | 0

Re: Re: Re: Re: Tohle je mi vytrženo přímo z duše...

 
belagioking | 11.04.2013, 10:51:35 | 0

Re: Re: hehe, a spravne by boli obe

 
kurtis96 | 11.04.2013, 23:41:27 | 0

Re: Re: taky si myslím že jsem hlasoval pro "Ani omylem,woe" ale body nepřibyli, možná sem se spletl, protože když někdo hlasuje týden předem, pak už lehce zapomene pro co hlasoval... ale nevadí... jo taky bych ocenil zase nějáky online turnájky, kde bysme změřili síly my čtenáři a tým PL, 4x do měsíce třeba, mohli by být dobře zaheslovaný a ošetřený pro CZ/SK, aby to nehrálo zase přes 1k lidí, a samej bulhar, maďar, ukrajinec, rus... ale i tak to bylo furt dobrý, než teď, když se vůbec už asi 5měsíců nehrál žádnej turnaj, a vlastně to tady tak trochu upadlo do stylu fotoreportů z turnajů, a chlastání v kasáči... o poker pro čtenáře, už tu vlastně ani skoro nejde :(

 
Kevin | 10.04.2013, 23:33:59 | 0

Anketu jsem netrefil a tím pádem to tady můžu zabalit... Teď už se do top 46 neprobojuju, ani kdybych psal 100 příspěvků denně ;-/ Takže čus, bambus, já odcházím...

 
Thomozoti | 11.04.2013, 00:25:54 | 0

Re: na co těch 46. stejně turnaje už nebudou.

 
RKliner1 | 11.04.2013, 13:05:52 | 0

Re: Nevzdávej to!

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe pavlusxx

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4314.

pavlusxx | 10.04.2013, 23:25:33 | 1

Nakoniec hlasovanie prešlo a dopadlo ako som zatipoval.

 
dzejar | 11.04.2013, 05:58:42 | 0

Re: Potvrdzujem prešlo aj napriek tým hláškam a takisto som trafil.

 
mariskak | 11.04.2013, 10:58:49 | 0

Re: sorac ale asi si si nevsimol co sa stalo bo mne napriklad zapocitalo minuly hlas a keby som aj zabudol na anketu a netukol nikde tak mam jeden bod ako teraz. ale mozno ty si vynimka )

 
Erikson | 11.04.2013, 14:57:07 | 0

Re: ja len 1 bod :(

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 10.04.2013, 21:26:23 | 0

Tak anketu jsem trefil, teď jde jenom o to, jestli se mi to vyhodnotí podle toho, jak jsem tipoval já, nebo pan Inkognito. :D

 
wikke | 10.04.2013, 21:44:17 | 0

Re: to bude prekvapenie

 
Erikson | 10.04.2013, 18:02:29 | 0

asi sa to bude anulovat, uvidime, ved to skoro nikomu neslo

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe pavlusxx

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 4314.

pavlusxx | 10.04.2013, 13:55:25 | 1

Prav teraz som tipoval a dostal som odpoved,ze tipovať možno iba jednou.

 
blacktea | 10.04.2013, 21:08:04 | 0

Re: fakt? :)

 
Alfa159Q2 | 10.04.2013, 12:34:33 | 0

tak na to jsem tady hodně zvědavá :D

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 09.04.2013, 10:40:30 | 0

Tony,Dufam,že si zahráš aj snajlepšou hendou, Legendárni dvojici J5.

 
Pjasek | 09.04.2013, 18:21:32 | 0

Re: to by bylo dobrý výhra s touto handou

 
DUSKO71 | 07.04.2013, 22:37:50 | 0

Ja si myslim,ze je to tým,ze taka ista otaska tu uz bola-uplne taka ista,aj s moznostami,takze uz sme hlasovali a sistem si to pameta,to je vsetko.Teras ked som to vysvetlil za niekoho ineho-poprosil bi som honorar...!!! :)))

 
pako | 08.04.2013, 08:53:04 | 0

Re: Tomu docela věřím - fakt je, že to může být nedokonalostí systému. Doporučuji, pokud to IT potvrdí, určitě DUSKO71 dát mimořádnou prémii. Ale co s tou otázkou? Že by poprvé byla uznána jako levá a celá zanulována?

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 08.04.2013, 13:00:34 | 0

Re: Na to si prišiel sám.A mimochodom všetko naj.. Honorár tak určite.

 
Franta30 | 08.04.2013, 23:42:47 | 0

Re: o tom celkem pochybuju, je to nová otázka takže má jiný id. a předpokládám že otázky se ukládaj jako A,B ne na celý odpovědi.
a pokud tu někdo zahlasoval tak to bude chyba u hlasování uživatelů ne celý otázky.

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe azukaj

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 328.

azukaj | 09.04.2013, 08:34:10 | 0

Re: Re: Já bych tomu, co napsal Dusko, věřil. Tonymu, který se soutěží obvykle neúčastní, zahlasovat šlo, když to zkusil. Lidem s novějšími nicky to taky jde a nejspíš to skutečně jde jenom těm, kteří na tuto otázku dřív neodpovídali.

 
DUSKO71 | 09.04.2013, 10:25:17 | 0

Re: Re: Frana30 uzavrime stavku,ak mam pravdu posles my na ucet 10eur,ak nemam pravdu,tak tvoj nick budem na tychto strankach velebit kazdy den dva mesiace-co ty na to???

 
Franta30 | 10.04.2013, 19:33:17 | 0

Re: Re: Re: jenom dva? tak to ne!

 
mariskak | 09.04.2013, 15:38:51 | 0

Re: urcite mas pravdu. ked to nevynuluju tak to bude trest za vernost ))

 
Erikson | 09.04.2013, 16:08:10 | 0

Re: zajtra uvidime ako to dopadne

 
dzejar | 10.04.2013, 06:16:24 | 0

Re: Veru potvrdzujem, ani mne nešlo natipovať.

 
tokur | 07.04.2013, 15:53:03 | 0

je tu vubec nekdo kdo hlasoval? :D :D :D

 
daan99 | 08.04.2013, 10:31:19 | 0

Re: no mě to teď taky říká, že "hlasovat je možné pouze jednou", tak uvidíme jak se to vyvrbí

 
Adam171 | 08.04.2013, 17:16:15 | 0

Re: někdo prej jo. uvidíme

 
-Alenkocka- | 08.04.2013, 19:35:50 | 0

Re: mne to islo odhlasovat

 
blacktea | 06.04.2013, 11:16:42 | 0

takže aj po vymazaní cookies, hlasovaní po prihlásení z iného počítača, ako aj všetkých dostupných prehliadačov sa mi v ankete zahlasovať nedá, takže nie je problém u mňa ale chyba je niekde inde... Vždy mi vypíše, že v ankete môžem hlasovať len raz...

 
pepino165 | 06.04.2013, 15:59:39 | 0

Re: nejsi sám-je nás víc...:-(

 
wanted2 | 06.04.2013, 16:19:01 | 0

Re: Re: je nás viac, som ďalší v rade ...

 
pako | 07.04.2013, 08:52:11 | 0

Re: Nerad se stavím do řady, ale v tomto případě to prostě jinak nejde - buďto je chyba na straně desítek počítačů, nebo je třeba ji hledat jinde. Kde asi?

 
palo001 | 06.04.2013, 10:15:03 | 0

Naozaj nechápem prečo nemôžem hlasovať, keď som ešte vôbec nehlasoval

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 07.04.2013, 13:05:26 | 0

Re: Aby si nevyhral.

 
pedro85 | 05.04.2013, 14:36:51 | 1

zda sa ze tu nic noveho :D:D clovek sa tu par dni neukaze a o nic skoro ani neprijde ...

 
stein8 | 05.04.2013, 14:09:25 | 0

som zvedavy ked to tu vseci reklamujeme ze nejde hlasovat ci to nekto s kompetentnych vyriesi a da nam aspon vediet ako to s tou anketou bude,bodovane

 
Adam171 | 06.04.2013, 00:17:23 | 0

Re: kompetentnich? admin asi zdrhnul, holky snad vyhodili. a tony si hraje na redaktora a přitom nic nedělá. z redakce se nikdo neumí vyjádřit. co tady chtít??

 
DuMonT | 06.04.2013, 22:54:33 | 0

Re: Re: no tak to mas pravdu, ved hlasovat sa asi nedalo nikomu, neviem ci nejako nahodne samo zahlasovalo, alebo ked bude vyhlasenie ankety tak tam bude nula tipujucich....

 
wikke | 06.04.2013, 14:13:29 | 0

Re: body len pre vyvolenych :)

 
poltrgaist | 04.04.2013, 16:04:30 | 1

je to jaksi nějak pojebané mám odhlasováno aniž bych o tom věděl

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife xTATRA69x

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 6227.

xTATRA69x | 04.04.2013, 16:29:39 | 1

Re: Všetko je poj...

 
pako | 05.04.2013, 08:42:00 | 0

Re: Proč tak zvostra? Stačí svůj názor označit za levárnu, do toho se schová taky všechno.

 
belagioking | 05.04.2013, 11:23:20 | 0

Re: Re: poje.... levarna

 
Adam171 | 05.04.2013, 14:20:40 | 0

Re: třeba nám to redakce opraví nebo smaže body, uvidíme

 
Prusa.je.uchyl | 03.04.2013, 21:13:41 | 4

,,,p,mijnk

 
gregjur | 03.04.2013, 19:02:02 | 0

Doufám,že jsem hlasoval jen za sebe.:)

 
Thomozoti | 03.04.2013, 16:26:07 | 0

uvidíme jak to dopadne s tim "hlasování za někoho"

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2691.

Kolja666 | 03.04.2013, 16:21:48 | 0

To samý, taky za mě někdo už hlasoval...

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife sesi73

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5146.

sesi73 | 03.04.2013, 15:16:28 | 0

Za mne taky,asi to bude systémová chyba

 
vlasto | 03.04.2013, 07:34:47 | 0

Ako je to možné, že už za mňa niekto zahlasoval!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 
zapletal.f | 03.04.2013, 11:09:38 | 0

Re: vyzerá to tak,že aj za mňa

 
-Alenkocka- | 04.04.2013, 15:32:01 | 0

Re: Re: ja som si odhlasovala za seba :)

 
stein8 | 06.04.2013, 15:37:58 | 0

Re: nikto za teba nehlasoval,je to chyba servera,pise to vseckim


©2019 PokerLife.cz. Všechna práva vyhrazena.