Návštevy a komentáře

 

Dnešní počet komentářů: 0

Poslední komentář: santero_x

Sekce: Souteže a turnaje

Komentář: Nazdaar..tak Party Poker zase dostal licenci v ČR. ☺

 

Členové online: -

Všechno zadarmo!

Winmasters.com

Partner portálu:

Máte pár? Zahoďte ho! | 20.08.2012

Jistě jste při sportu již slyšeli hlášku nějakého rádoby zkušeného hráče: Pár je pár, nebo mám pár, call. Když se nad tím pár sekund zamyslíte, hned vám dojde, že vám většinou po zahrání páru zbyde jen pár chipů, případně pár očí pro pláč. Hned vám objasním, proč tomu tak je.

 

Hned se na to podíváme...

 

Především myslete na to, že nehledě na to, jak je váš pár před flopem silný, po riveru je téměř vždy velmi slabý. Je tedy naprosto jedno, máte-li před flopem pár dvojek, či pár es. Po riveru, to prostě nikdy nemůže být dobré. Jediné plus jakéhokoli páru je to, že vám na ten pár jedou dvě barvy. Tím stručný výčet pozitiv končí. Jste si snad někdy po vyložení řeky jistí, že váš ubohý pár je lepší, než soupeřova kombinace? Dorovnáváte běžně po riveru all-in jen s jedním párem na ruce? Já tedy ne.

 

Komu z nás to víc sluší?

 

Uvědomujete si, že když se rozhodnete hrát pár, že máte jen dva outy, které vaši kombinaci mohou v průběhu hry vylepšit? Ano je to opravdu tak, máte-li před flopem 2-2, mohou vám pomoci jen zbylé dvě dvojky z balíčku, naprosto identická situace je samozřejmě i v případě A-A. Oproti libovolné nepárové kombinaci je váš pár tedy prakticky drawing dead, neboli mrtvý.

 

S párem máte jen jednu kartu, která má byť jen teoretickou šanci vytvořit postupku. Když naopak držíte J-2 nebo K-7 (je prakticky jedno, co držíte, hlavně to nesmí být pár), máte samozřejmě dvě karty, které mohou postupku, neboli řadu, či řádek zkompletovat. Navíc si jistě bystří čtenáři a zkušenější hráči všimli, že s uvedenými kartami vám samozřejmě ty postupky jedou hned dvě. V praxi to tedy znamená o 100% vyšší šance na postupku a dalších 100% navíc pro tu druhou postupku oproti vašemu ubohému párečku.

 

S tímto párem by to asi šlo, ale jiné páry nejsou hratelné...

 

Myslíte, že je velká šance, že s vaším párem trefíte trojici? Není! Jak bylo výše zmíněno, máte na to jen dva outy, zatímco jakákoli nepárová kombinace má outů šest, což tedy znamená o 300% vyšší šanci, že například J-2 trefí trojice, než že libovolnému páru na cestě k riveru přijde na pomoc jeden ze dvou outů.

 

Naprosto identická situace bezpochyby nastává tedy i v případě různých full housů, neboli plných domů. Jistě vám už ani nemusím vysvětlovat, že váš pár má opět o několik set procent menší šanci na plný dům, než dvě různé karty. Jak myslíte, že je to s pokerem? Kolik pokerů může dochcat vašemu páru a kolik pokerů může mít každá nepárová kombinace? Ano, i v této situaci je váš pár pouhým chudým příbuzným.

 

Myslíte, že mám pár? Tak určitě ne!

 

Je mezi vámi stále někdo, kdo má chuť, pokud dostane na ruku nějaký pár, přijít s ním o všechny žetony, které má? Stará známá pokerová pravda říká, že jen skutečně velký hráč, dokáže zahodit i vysoký pár a to již před flopem. Doufám, že přečtení tohoto blogu, z většiny z vás rovněž udělá velké hráče, kteří budou bez problémů zahazovat před flopem i esa.

 


Vstoupit do diskuze Všechny články blogera
 
tuzoval | 12.09.2012, 01:34:14 | 0

nemohu si vzpomenout na žádného vítěze turnaje, který by při focení držel v ruce pár

 
Kevin | 12.09.2012, 15:34:42 | 0

Re: Tak například dneska já, ale nejsem u toho bohužel vyfocenej... V ruce 4,4 a na boardu 4,6,7,5,4. Ale před flopem jsem měl pěkně staženou prdel, když týpek šel all in a ukázal J,J

 
withym | 11.10.2012, 00:16:41 | 0

Re: nebo dokonce pár es - to už vůbec ;-)

 
fanko1974 | 22.08.2012, 11:10:09 | 0

jj to znám ikdyž to nehraji moc dlouho ale dám all-in sA-A jeden proti mě s 2 -2 a na river dojde 2 klasika ne

 
ayreon666 | 21.08.2012, 18:57:25 | 0

dobra rada

 
wanted2 | 21.08.2012, 17:17:53 | 0

Tony, ďakujeme za ďalší poučný článok vyňatý z Tvojej knižnice blogov. Tie esa sa veľmi ťažko zahadzujú, a niekedy si nadám poradiť a nezložím ani Kingy !!!

 
sasek2110 | 21.08.2012, 14:45:05 | 0

dobrej článek :) ale esa bych asi jen tak nezahodil

 
sprightly | 21.08.2012, 12:42:14 | 0

vsetko je to pravda, raz som neodolal a poslal all in s AA na buzerantovo navysenie a to uz som mal vstupenku zo satelitu takmer istu :o((

 
hellmut | 21.08.2012, 10:41:32 | 0

Nemáte pocit, že si z nás dělá Tony trochu srandu?

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe tony felfel

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5738.

tony felfel | 21.08.2012, 10:55:36 | 0

Re: Všechno je to čistá pravda, jen ta esa se dají z buttonu zkusit zahrát, ale opatrně, i na blindech mohou čekat mnohem silnější startovní kombinace než právě vaše esa.

 
22OutSider22 | 21.08.2012, 10:32:51 | 0

tak to hej :D

 
gagaryn | 20.08.2012, 23:06:22 | 0

Poslední věta je boží.

 
pepe73 | 20.08.2012, 22:00:36 | 0

zaujimavy clanok...

 
fredikruger | 20.08.2012, 21:54:55 | 0

tak nějak to funguje?

 
MarcAndres | 20.08.2012, 21:31:54 | 0

No s některými názory souhlasím, ale s některými naopak nesouhlasím vůbec...a taky záleží, v jakém okamžiku hry se hráč nachází. Hraje se podle situace, nemůže hráč hrát stejně jako celý turnaj pasivně tak i na finálovém stole...asi tak nějak. Pár je vždy dobrý. Já říkám pravidlo: S jakoukoliv kartou se dá hrát před flopem, protože nikdy nevíte co přijde na flop :)

 
nomar27 | 20.08.2012, 20:49:20 | 0

Já si tedy dovolím nesouhlasit s tím, že pár má menší šanci na set než jakákoli nepárová kombinace. Podle mě je potřeba si uvědomit, že není pravda, že má např. J-2 šest outů na trefení trojice. J-2 má šest outů na to, aby se z J-2 stalo J-J nebo 2-2. Následně pak 2 outy na set. Nechce se mi teď počítat pravděpodobnost, ale laicky řečeno má nepár právě těch šest outů na to, aby se vyrovnal páru (odhlédneme-li od toho, že není pár jako pár).

 
Franta30 | 20.08.2012, 20:38:11 | 0

nic proti ale pár bych hrál pokaždý pokud není raise - na ten river ho nesmíš ani pustit. a dotaz kdo by zahodil preflop pár es do all-inu.. já ne

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe santero_x

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 2

Aktuální pořadí v komunitě: 1.

santero_x | 20.08.2012, 22:59:30 | 0

Re: tak záleží na situaci...když dá na FT přede mnou třeba 7(:D) lidí plnou, tak dělám, že ty áčka nevidím ;)

 
misho11110 | 20.08.2012, 20:16:54 | 0

dobrý článok, mňa veľmi zaujal... len tak ďalej... rád si prečítam aj ďalšie takéto články .

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Hradeckluk

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 3.

Hradeckluk | 20.08.2012, 20:09:54 | 0

Pořád je to o štěstí, jaká karta bude následovat, pár se dá určitě raisnout, když to někdo ještě zvedne, je to lepší zahodit.

 
kurtis96 | 20.08.2012, 20:51:20 | 0

Re: podle toho jaký pár, v jaké pozici, a taky výše stacku, když mám dost chipů, klidně 22 z UTG nebo UTG+2 zahodím, AA asi těžko, aspon 3.5BB raise, ale taky podle situace, na žádnou handu neexistuje jeden jediný návod jak ji zahrát, pokaždé je to trochu za jiných podmínek... můj názor

 
pedro85 | 20.08.2012, 21:11:19 | 0

Re: Re: podla man tiez, ak su dobre karty a flop nieje moc drahy, preco by som mal dany par zahodit. su to tie iste karty ako ine, zalazi vzdy na vela faktorov a neda sa to pausalizovat...

 
Zoufalec PokerLife
Zoufalec PokerLife

Zoufalec PokerLife sesi73

Trošku smolných, špatně mířených komentářů a poznámek přineslo tomuto členovi aktuální pozici v komunitě jako zoufalec. Ale víme, že i zoufalec může překvapit.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 5143.

sesi73 | 20.08.2012, 19:27:52 | 0

No nevím,já páry většinou reisuju preflop

 
fista9319 | 20.08.2012, 19:03:17 | 0

Tona vipadá dobře s tou hlavičkou

 
duass | 20.08.2012, 19:01:57 | 0

U nás na vesnice se řiká - To je rada, jak za korunu ..ča.

 
barus44 | 20.08.2012, 18:55:26 | 0

souhlas, přesně tak

 
Vůdce PokerLife
Vůdce PokerLife

Vůdce PokerLfe Kolja666

Názorový vůdce je respektovaný člen naší komunity. Je vybírán samotnou komunitou, dle oblíbenosti jeho komentářů. Bereme ho jako vůdčí osobnost, sleduje debaty a obsah webu a za jeho názor se postaví většina.


Počet bodů tento měsíc: 0

Aktuální pořadí v komunitě: 2692.

Kolja666 | 20.08.2012, 18:42:40 | 0

A co když si někdo raisne KK? Dá se před flopem zahodit 99? :D

 
misho11110 | 20.08.2012, 20:17:37 | 0

Re: určite dá...

 
THCboy_x | 20.08.2012, 17:30:56 | 0

Já to hraju v začátečních kolech,že na flop se kouknu,když je to v pozdější fázi tak to buď zahodim nebo blufnu.

 
stationCL | 20.08.2012, 17:14:23 | 0

no s poslednim se skro dá souhlasit... někde na netu sem viděl video s profíkama, kde frajer (už nevim kdo) zahodil rakety proti šestkám v preflopu... to už chce svojí kvalitu ;)

 
pepino165 | 20.08.2012, 16:28:38 | 0

ať máš nebo nemáš-vždy je to ošemetné...:-)

 
Robinson | 20.08.2012, 15:54:04 | 0

kedy sa ženíš Tony?

123

Takhle jednou zas na výlet | Vlasta | 13.09.2017

cílová destinace LA

Pěknej den | Vlasta | 04.10.2015

jen takových více

Tony trefil High Roller - vyhrát může opravdu každý... | | 26.09.2015

Celej svět je levej, všechny cesty vedou doleva

 
Provozováno ve spolupráci
zavřít okno

Odeslání článku e-mailem

Vaše jméno a příjmení:
Váš e-mail:
E-mail příjemce:
Váš text:
Spamová kontrola:
  Captcha
   
©2018 PokerLife.cz. Všechna práva vyhrazena.